back in business.

jag håller absolut på att frysa ihjäl just nu är otroligt frusen och längtar efter min pojkvän och efter ett bad. baby where are you?
Idag sa jag till mamma att jag ville fara och hälsa på Lovis men det blev utröstat direkt  dom hade nämligen bestämt att fara och hälsa på Therese redan så det blev ingenting med det. Imorrn har jag praktik igen vilket känns väldigt roligt.
Veckorna känns på något sätt kortare när man varierar mellan praktik och lektioner, har ingen aning om varför det känns så men det kan mycket väl vara så att man varierar mellan olika grejer och ställen ingenting blir lika enformigt och långtråkigt. idag har jag i varjefall gått skola ända till 4, åkte sedan hem med pappa och har börjat med pluggandet direkt. Känns bra att jag börjat styra upp det här med pluggandet och inte bara slöar med pojkvännen hela dagarna.
pappa tjatar om och om igen på att jag ska komma och hjälpa han att plcoka bort från matbordet börjar bli rätt less på att höra det nu så jag tror jag slinker iväg och ger han en hjälpande hand.
Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0