@dagisfröken

idag är det fredag & helg. Oj så otroligt skönt, jag tror bestämt det blir en lugnt kväll hemma med anton.
imorrn kanske det blir andra bullar men det återstår att se!
idag var också andra dagen med mina underbara barn på dagis, oj så jag har valt rätt utbildning alltså JAG ÄLSKAR BARN- jag måste faktiskt säga att det är det bästa jag vet för dom är så otroligt söta så det finns inte :))
det är mycket att göra men det är det utan tvekan värt.Träffade bea idag också för första gången sen på skolan innan jul så det var kul även om det inte var den längsta vistelsen eftersom att vi träffades på bussen påväg hem från våra nuvarande jobb men det var kul iaf och vi han prata om det mesta trots att  vi träffades så snabbt. :)
idag har jag inte speciellt mycket att komma med förutom det jag redan har skrivit.
Jag önskar er alla en trevlig helg.
Pusstjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0