Live your'e life with arms wide open, today is when your'e book begins the rest is still unwritten..

jag tror jag ska fortsätta låtsas som ingenting hädanefter för det har funkat så otroligt mycket bättre då, allt blev så mycket tystare på nått sätt. Alla har ju slutat chaffsa och säga emot.

jag har ingen aning om varför men kanske för att man inte tar för mycket intiativ men jag har tänkt att välja det ska jag absolut och jag är less på alla som står ivägen annars hade jag gjort det för längesen för ingenting kommer ju att hända, eller kommer det de? det är klart det inte kommer. det är ingen fara ska ni se ska bara försöka säga det till alla övriga som inte tror mig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0