photoshop



Idag har jag varit tsm med mina barn på dagis igen och det har varit en rätt så lärorik dag, fick lära mig ganska mycket som jag inte visste med andra ord- saker jag velat veta så det avr kul.
väldigt trött är jag idag så jag tror bestämt att det blir en tidig kväll ikv jag hoppas bara att anton kommer hit snart så jag slipper sitta ensammen. Som ni ser så har jag lekt litegann med photoshop medans jag suttit framför datorn. har man ingenting att göra så måste man helt enkelt komma på nånting och då var photoshop det första jag kom på att tänka på så då blev det de. Har pratat i telefon med johanna ett bra tag också och vi bestämde att vi skulle hitta på nånting hon, jag, anton och fredrik för jag skäms över att säga det men det är snart 2 veckor sen vilket inte känns kul alls. Nej usch!
vi pratade även om våran resa som vi förhoppningsvis ska göra tillsamans mot sommarn nån gång, Jag hoppas verkligen att det blir av för det skulle verkligen avra skit skojj.
Nä nu lät det faktiskt som att anton kom så jag ska avsluta innan han kommer in till mig.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Pusstjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0