snygg grabb :)

idag har jag köpt lite kläder åt min kära pojkvän- ett par jeans och en huvtröjja från jack and jones + hårfärg på coop, det behövs verkligen eftersom att han har en mil lång utväxt så nu blir du för hoppningsvis snygg grabben;)
13 dags afton idag och mamma, pappa och veronica ska till havsbadet. Jag är okså förbannat sugen på att festa trots att det har blivit rätt så mkt på sistone i kronogård. Men det blir väl så när man har öl som bara står i kylskåpet hemma. :]
får helt enkelt se vad som händer för mig och anton ikv men jag får väl hoppas på att det inte blir att bara ligga hemma för fyfan vad drygt det är, äh det ordnar sig.

tusen hjärtan till dig älskling! ;-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0