And I was crying on the staircase begging you, please don't go!

-21 grader idag, det är fan sjukt att det får vara så kallt och ännu kallare vad har dom tänkt utsätta oss för egentligen?
går man ut så fryser man ju ihjäl, nej kyla är defenitift ingenting för mig jag gillar sommarn. Sommar och soliga dagar är det enda rätta iaf för mig som inte har skoter.
idag har jag som vanligt varit på dagis med barnen och vi har hittat på en massa kul tillsamans vi har iaf inte varit ute som jag har gruvat mig för imorse för det visste jag att jag inte skulle palla. för det är klart - det spelar ingen roll om jag har min täckjacka och mina täckbyxor nog fryser jag lik förbannat ändå, joooda! är man kallblodig får man väl skylla sig själv antar jag..
Efter dagiset så for jag på ica och köpte lite godis öfr mina sista pengar på kortet, var så himla sugen så var bara tvungen. efter det så gick jag i rask takt vidare till anton där Han, hans syster och mamma satt på golvet och lekte med tuva som kämpade i sin gå-stol. johanna ( hans syster) frågade mig hur det gick för lovis och jag svarade att hon både kunde krypa och stå senare vissade jag lite bilder på henne som bevisar detta,.
och johanna utbrast " men guu. Ååh tänk när tuva lär sig allt det där"
Lovis är 2,5 vecka yngre än tuva så jag tycker verkligen att lovis är enormt duktig. Jag blir så stolt att hon har lärt sig så mycket under så kort tid. du är så duktig så!<3
Imorrn är det planerat att jag ska vara med bea och johanna, säkert nån mer också och att vi skulle dricka och fara och bada på havsbadet, tror tyvärr det inte blir nånting av det eftersom att jag varken har pengar eller öl.. Bad for me i guess.
nej men det hade varit jävligt roligt att göra som pklanerat för jag tror att det hade blivit en kanonkväll. Men jag tror det ist blir att vi bara är hemma, sjunger singstar, käkar godis och se tv. bara myser på helt enkelt det blir nog bra ändå tror jag:) vad händer för alla andra imorrn egentligen? jag har inte hört nånting från någon så ni får gärna höra av er om ni gör nått kul så kanske jag och bea kommer förbi. :)
nääni nu ska jag springa iväg och skölja ur hårinpackningen innan mamma hoppar i badet.
körkort snart?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0