styrka, att falla?

jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen längre & inte heller vars jag hör hemma. Det är meningen at du ska lyfta upp mig istället för att trycka ner mig men nånting har gått snett. Vi har inga likheter längre ingenting är som förut & inte heller som det ser ut att vara..
jag bryr mig inte vem du börjar umgås med eller vilka du säger saker till som inte är sanna. Allt jag vill är att allt ska bli bra igen. Jag vill klara av sakerna jag klarade förut utan din hjälp & det vet jag att jag klarar om igen.

tack mina älskade vänner för att ni alltid finns där & ställer upp. <3

Johanna, erika, Bea, Fanny, Mia, systrar, Emelie, Sanna, Pernilla, Sara, Sofia, Linda  & många fler.


ni vet vem ni är, ni är guld värd.


http://www.youtube.com/watch?v=d5uKQpGeaNY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0