goding

jag & anton hade 9 månader i tisdas & det känns helt rätt. vi har haft våra svackor och sådär & bråkat rätt så mycket under en tid men det har alla i ett förhållande. Tyvärr så var det väldigt nära att det skulle bli ett orättvist slut igår pga ett bråk vi hade på morronen. Det tog slut men vi pratade senare under dagen & det gick väldigt bra. Vi var båda överens om att allt var onödigt och insåg trots detta att vi inte skulle klara oss utan varandra. jag är väldigt less på bråk och tjaffs och är redo för en förändring. Jag hoppas att det blir bra, det kommer trots allt nya dagar med nya möjligheter så jag vet att det blir bra eftersom att båda känner lika dant.
let us start a new begginning honey?


hjärtat blev lite utsmetat eftersom att anton råkade he ner sitt oboy glas på de ;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0