Mitt 2008 :)

nu är vi alltså i början på ett nytt år och jag hoppas på att få ett lika bra år som 2008. jag tänkte dra en sammanfattning på mitt år precis som många andra så här kommer det.

JANUARI
jag umgicks en hel del med min älskade vän maria som jag var med dag som natt- jag saknade henne så fort jag var utan henne så täta var vi. vi hade mycket roligt tillsamans.Det blev en hel del festande med vänner och olika slag av människor som jag inte ens sett förr men som jag nu är vän med, extremt bra.

P A A A A R T Y :)

FEBRUARI

jag umgicks även här med maria en hel del och vi träffade var sin kille som vi blev tillsamans med och ependerade mycket med. Vi umgicks alla fyra och hade jätte kul mycket eftersom att våra dåvarande pojkvänner var mycket bra kompisar och de även vi.

F E E E E S T :)

MARS

jag praktiserade på dagis men små, väldigt små söta barn från 1- 1,5 år i 4 veckor. det var en underbar tid som jag saknar väldigt mycket eftersom att jag fäste mig gode så ejält vid barnen jag var med. men som tur är så ska jag tillbaka till dagis nu i veckan men ska då vara med lite äldre barn 3 åringar men vad gör det. Det blir garanterat en underbar tid det med.

D A G I S F R Ö K E N!:)


APRIL

jag blev tillsamans med min nuvarande pojkvän igen som jag tidiare varit tillsamans emd i två år så det kändes väldigt roligt att vi hittade tillbaka till varandra efter 4 månaders bråk och strul.
pappa fyllde även 50 och det firades med en fest tillsamans med släkt och vänner i bodjöskolan. skitskojj!


P A P P A 50!


JAG ÄLSKAR DIG!

MAJ
jag fyllde 18 år och blev en stor flicka. jag sparkade igång med pluggning på mitt körkort som tyvärr inte tagit det än pga att jag har varit allmänt slö. men det är i full gång iaf.

M Y N D I G :)

JUNI

den fjärde juni föddes mn älskade ögonsten Lovis, Jesper blev pappa, min pappa blev farfar och jag blev faster- det bästa som har hänt mig i hela mitt liv. <3
sen så for jag iväg till turkiet den 9onde och stannade där en vecka tillsamans med sofia och några till som också for dit i samma sväng som vi. mycket härlig vecka måste jag säga!: ]
jag gick ut ettan och fick ett härligt sommarlov tillsamans med min älskling anton vi umgicks även en hel del med mia och hennes nuvarande pojkvän ronny som vi festade med, spelade volleyboll med och badade med, ja vi hade mycket skojj tillsamans.

L O V I S <3

T U R K I E T :)<3


JULI

anton fyllde 17 år och dagen efter festade nog hela pite som galningar- Piteå dansar och ler var den helgen och vi firade det tillsamans med mia och ronny hos deras kompisar i en lägenhet i stan nära området så senare när vi var sådär lagomt knall vandrade vi in och fortsatte festen där.

P D O L:)


AUGUSTI

Lovis döptes till LOVIS ALINA HURTIG och har då helt plötsligt blivit två månader gammal- växer så att det knakar. :) lulekalaset skedde även under denna månad där jag var tillsamans med sofia med flera- mycket kul!;D
men senare - skolan började om igen och sommarlovet var över. riktigt jobbigt..

L U L E  K A L A S E T:)


SEPTEMBER

mamma och pappa for iväg till turkiet och lämnade oss kvar hemma i kyla och äckel väder- en hel del regn. Dom hade omkring 35 grader varje dag och vi omkring 10 ;) hade gärna följt med dom om jag hade haft råd. men tyvärr var inte fallet så.



OKTOBER
denna månad har det inte hänt nåntning speciellt i förutom att Linda fyllde 16 år. Ingen vidare speciell ålder men det är trots allt en av åldrarna man måst bestiga för att uppnå 18, 20 Osv så vi säger grattis till henne. :)
sen så for även mamma och pappa iväg till turkiet i slutet av denna månad och stannade kvar där över en vecka.
 
M A M M A,  P A P P A   O C H   L I N D A.

NOVEMBER

Therese fyllde 20 den första och senare dagen efter så kom mamma och pappa hem från turkiet igen. :)


T H E R E S E  O C H  O Z Z Y :)
DECEMBER

iväntan på julen kom all snö- inte särskilt mycket men tillräckligt så att man kan köra skoter. Jag fick iallafall en kanonbra jul, mycket bättre än förra julen - ja det är nog den bästa jul jag haft om jag tänker efter. :)
 Nyår for vi iväg till kronogård tillsamans med Johanna, fredrik, Phille, tosse och max och stannade där i fyra dygt. Mycket roliga dagar med blandade känslor. Både skratt svett och tårar.

K R O N O G Å R D :)

VÄRLDENS SÖTASTE TOMTENISSE :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0