allt på topp helt enkelt!

 Idag är det en fin dag och det som gjorde dagen ännu finare var telefonsamtalet som jag fick va mamma tidigare idag.
Jag ska nämligen få två dagars gratis biljetter av min farbror, jag blev absolut överlycklig nu kan jag gå ut både fredag och lördag som jag planerat hela sommarn, allting ordnade sig.
jag fick låna 600 kr av min älskade mormor så jag kan köpa nånting inne på området och jag börjar jobba på måndag så jag kan lämna tillbaka pengarna, väldigt bra med dagslön.
På Söndag fyller Anton år och jag har ingen som helst aning om av han ska få av mig i present, är sugen på att ge honom något speciellt den här gången när han fyller 18 men jag har inte riktigt kommit på vad jag ska ge han än. Dessutom så tror jag att det blir en lite senare present eftersom att jag måste jobba några
dagar för att ha råd att köpa nånting.
Jag har mina funderingar kring en sak som jag möjligtvis ska köpa men det beror på om jag inte hittar något annat som känns ännu bättre, jag får fundera lite mer kring det så får vi se sen.
Jag har världens bästa pojkvän som är värd det bästa helt enkelt!
nu tänkte jag gå ner en sväng, ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0