älskade vänner,

Just nu är jag i Sunderbyn hos nära och kära, vi har varit på stan inne i Lule, Linda köpte en skinnjacka, jag köpte mig ingenting för jag har fått mitt löshår idag så jag är nöjd :)
för er som jag sagt att jag ska hem imorrn så blev det lite ändrade planer, jag stannar här någon natt till av privata andledningar. Hur länge jag stannar här är än så länge oklart men vi får se helt enkelt och kan höras via telefon.
Nu ska jag prata litegrann med Lena och sedan ska vi sätta oss och se film.

det känns så otroligt bra att höra att du vet att jag finns här och ställer upp för dig,
att du vet att det är så och att du litar på mig.
du är världens bästa och du vet att jag älskar dig precis som många fler också gör. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0