Ändrade planer...Igen!

Det blev inte så att jag stannade trots allt så jag dog en liten vit lögn för er alla.
Det var såhär att jag hade tänkt att stanna kvar för att ta hand om en kompis som inte mår sådär jätte bra för tillfället och hon mår bättre bara av att man är där och håller henne sällskap och hittar på saker tillsamans med henne.
Det hongår igenom just nu är inte världens lättaste så jag hade verkligen tänkt att stanna kvar för henne men min lillasyster tog sig inte till jobbet imorrn om inte jag skjutsade henne, det tjorvades med farfar och det ena med det andra så det slutade med att jag också for hem tillsmamans med henne eftersom att jag faktiskt lovade att jag skulle skjutsa henne till jobbet.
Nu är jag iallafall hemma så jag ska fixa till mig lite och sen blir det att vara med Carro och Johanna.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0