Datanörd

Jag kunde inte hålla mig från datorn ochd et var de jag förstod.
Jag anlände till Sunderbyn med buss halv 11 och sedan kom Lenas pappa och hämtade mig på busstationen, Lena låg och vilade när jag kom hem till henne eftersom att hon inte somnade förens 6 på morron.
Kring 12 så for vi vidare till västern farm och gick runt, jag har aldrig varit där föruit men ville alltid fara dit när jag var liten så det var kul att se hur det var där och jag tycker absolut att dte var helt ok. Ett toppenställe för mindre barn, helt klart!
tillsamans så gick vi en tipsrunda och svarade på olika frågor och lämnade senare in svaren till personen som höll i tipsrundan och sedan satte vi oss bland alla övriga 100 personer som också gått samma tipsrunda och väntar på att få höra vinnaren.
Det visade sig att det inte spelade någon roll vem som hade mest rätt utan dom stoppade in alla lapparna i en låda och drog sedan upp vinnaren och av en ren slump så ska det självklart vara mitt namn dom drar upp.
väldigt pinsamt, men jag gick iallafall upp och hämtade priset som var en vit t-shirt som det står western farm på med bruna stora bokstäver. tack så mycket, nu har jag ett minne från en bra dag iallafall.
Förutom det så pratade jag och Lena som mest hela tiden, det är viktigt att hon kan öppna sig så jag ställer gärna upp så hon får lätta på sitt hjärta, speciellt eftersom att hon inte alls mår särskilt bra just nu.
Vi for till dollar store och köpte ansiktsmaskar och hyrde film, igår såg vi filmen så vi ska sätta på ansiktsmaskar idag och bara mysa på hemma. Imorrn ska jag hem igen och då ska jag troligtvis färga Jennies hår?
jag ska ringa henne imorrn och höra hur vi ska göra. Nu ska vi snart gå vidare på stan så ni får ha det så bra allihopa!
bilder från dom senaste dagarna kommer senare antingen på pixbox eller här.

PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0