*

Idag har jag skötit Lovis från 8-12 och det var väldigt mys.
När jag kom dit så började vi med att sitta och se tv ett tag, vi lekte i hennes rum, jag läste några sidor ur en bok, vi gick ut och gick med barnvagnen och vi lekte ute i gräset.
Allting gick jätte bra och det var jätte roligt!
Efter att jag skött Lovis så for jag och hämtade Johanna som var hemma hos Fredde och sedan skjutsade jag hem henne och for till Havsbadet där mamma och pappa var. Jag låg och solade ett tag men sedan blev det molnigt så jag la över en filt över mig och sedan somade jag, jag sov tills det var dax att fara.
När jag for hem från havsbadet var klockan kring 3 så jag for direkt till Anton och såg en film med han och sov ännu mer.
Nyss vaknade jag, han har precis duschat och vi ska fara och hitta på nånting nu hade vi tänkt.
Imorrn ska jag fara tillsamans med Mamma, Pappa och Linda och hälsa på Jennie det kommer bli roligt eftersom att det avr ett bra tag sen.
Nu ska jag gå, ha det bra alla snyggingar!
PUSS.S.


Kommentarer
Sandra och Lovis

Tack än en gång för hjälpen!

Hon somnade direkt du for och sov som en stock i flera timmar, så hon var nog trött av all lek! =)



Ha så trevligt imorn och hälsa Jennie!

2009-07-01 @ 23:07:59
URL: http://spikesandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0