*

Det är skert många som undrar över igår så jag tänkte berätta för er som undrar.
Såhär var det, Jag stog tillsmans med tre kompisar och såg på dead by april som väldigt många tkr om.
det var väldigt mkt folk som tryckte på från alla håll och kanter och jag får riktigt panik när jag blir klämd och inte koms låss så jag fick helt enkelt ingen luft och sedan svartnade det.
Jag har fått höra i efterhan att tre vakter kom och lyfte upp mig och att jag fick fara till röda korsets tält där jag fick ligga, jag hyperväntilerade och det ledde till att jag svimmade lite då och då flera ggr om, jag började även att "krampa" det bill säga spänna alla muskler och sedan svimmade jag också höll det på sådär. Som tur är så kom jag ut från folkmassan väldigt fort och blev sedan omhändetagen, ambulansen kom och hämtade mig och sedan fick jag fara in på akuten där dom kollade mig och sedan efter kanske 1 timma så slet jag av mig alla sladdar, rädd och frågade vad det var som hade hänt. Jag kom inte ihåg nånting med andra ord.
Som tur är så hade jag endast druckit 4 öl och var så gott som nykter när jag kvicknade till men vi fick ändå stanna där ytterligare en timme innan  jag fick  fara hem. Nu jag på fötter igen och allting är helt ok.
Jag vill tacka alla som brydde sig så mycket om mig igår ni är verkligen världens bästa, utan er hade jag inte klarat mig.
Vi ska in igen ikväll, då ska jag fira Anton som fyller år efter 12.
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0