grattis älskling!

Nu är pdol över och jag kan säga att jag inte tycker att det var någon höjdare i år, hade förväntat mig mer faktiskt så det var en liten besvikelse.
kan kanske ha varit pga olyckan i fredags, har ingen aning.
Nu återstår Lule kalaset och rix fm festival som jag och anton ska se, jag tror att de kommer vara bättre än pdol eller jag hoppas iaf de, hade iaf roligare på Lulekalaset förra året så det blir väl förhoppningsvis roligare i år med.
Kom hem kring 2 igår och då for vi direkt till Anton och vi somnade nästan på direkten, tala om slitna krigare.
Idag fyller Anton år så vi har köpt lite gott och har lånat tre filmer av rebacca och Linus när vi var förbi där och fikade en massa gott, Anton fick en present och vi stannade där i 2 timmar sedan for vi hem igen. Jag har äntligen bestämt mig för vad han ska få av mig men tyvärr så måste han vänta litegrann innan jag har råd att köpa den, men det är det verkligen värt och det vet jag att han också kommer tycka när han väl får den.
Efter vi varit hos rebecca och Linus så for vi vidare till stan och kollade om våra gömda öl låg kvar i busken som vi lämnade precis  utanför området, vilket dom tyvärr inte var så det var väldigt synd måste jag säga, Jag hade tänkt låta Anton ta mina öl och dricka i öltältet på lulekalaset på torsdag.
På onsdag börjar jag jobba så då kan jag återställa mina pengar som jag lånat av
mormor och sedan ska jag nog troligtvis spara till en utlandsresa tillsamans med Anton, Johanna och Fredde, om jag och Anton nu har råd vill säga. men det var en rolig tanke iaf så jag hoppas verkligen att jag har nog med pengar.
nu ska jag göra mitt födelsedagsbarn sälskap och sätta mig och se film tsm med han.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer
Erika

jag ska med till LK :D

2009-07-26 @ 22:59:09
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Sandra

vad trevligt, då ses vi där!;D

2009-07-27 @ 00:21:32
URL: http://sandrahurtig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0