Just for a while?

regnig dag idag.
inatt sov jag på Havsbadet tsm med mina föräldrar och syskon, jag fick olyckligtvis inte köra hem när klockan var halv 3 så det var bara att slagga över. Tiden bara svishade förbi när jag satt där inne på puben tillsmans med dom andra och pratade med vakten och dom övriga så jag får väl skylla mig själv antar jag, jag sov iallafall gott inatt så det dög, absolut!
Idag händer inget speciellt, är så himla dåligt väder vilket känns mkt tråkigt och det är jag garanterat inte ensam om att tycka. Det blir nog bara en myskväll hemma tillsmans med Anton.
I helgen har jag festat och haft jätte roligt tillsmans med Johanna, fredde, anton mfl på havsbadet.
Vi satt inne på puben och kollade på folk som dansade och sjöng men vi var också endel utanför, roligt var det iaf!
Igår åkte jag båt tillsmans med Antons familj och anton förstås så jag har haft väldigt mkt för mig dom sista dagarna, imorrn ska jag köpa helgbiljett på Pdol och sedan ska jag och Anton gå tillsmans med Johanna och fredde, det börjar dra ihop sig nu. I helgen är det pdol, sedan lulekalaset nästa helg och sedan är sommarlovet så gott som över. fyfan vad tråkigt det känns och jag känner inte det minsta för att komma tillbaka till skolan och arbetet igen. det blir nog bra, man får ta tiden som den kommer helt enkelt, än är det inte slut.
nu ska jag kolla om mamma har gått ut från toan så jag kan få duscha någon gång.
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0