Korvförsäljare helt enkelt!

idag har jag jobbat för svensbyklubben med att sälja korv i stan, kanske inte världens bästa jobb men det är klart man ställer upp för sin gamla forbollsklubb. Jag jobbade tillsmans med min pappa vilket var väldgt tur eftersom att jag fick OTROLIGT och då menar jag otroligt ont i min mage, jag har aldrig haft såhär ont i magen förut men som tur är så är det ingenting annat än ett tecken på att lingonveckan har börjat, stackars mig, Jag som aldrig brukar ha mensverk.
jag höll iaf på att dö, tog två ipreen och kunde absolut inte sitta still så jag lämnade pappa med korvvagnen och gick iväg runt om i stan på en promenad och ont gjorde det. Eftersom att det inte hade gått över när jag kom tillbaka så ringde jag efter mormor så att hon fick komma och hämta mig så det gjorde hon och när vi kom hem till henne så gick jag direkt och la mig på soffan och somnade med en varm vetekudde på magen.
Kring halv 5 ungefär så ringde pappa och sa att han var påväg från stan mot parkeringen så jag kvicknade till och gick ut och satte mig i bilen och sedan åkte vi hem.
Han hade endast sålt tre burkar korv så det gick väldigt dåligt idag men trots det så gick dom plus några tusenlappar så
det var ju jätte bra.
Nu håller jag absolut på att svettas ihjäl eftersom att det är så otroligt varmt idag, inte för jag klagar,
JAG FULLKOMLIGT ÄLSKAr DET. Nu ska jag ringa Anton, äta och sedan ska vi och bada på Hammenviken!
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0