Kyligt

vi gick plus iallafall men jag vet inte riktigt om det var värt det iallafall, vi for så att vi var där klockan 7 och sedan när vi varit där i 40 min ungefär så börjar det små regna och bli väldigt kyligt och blåsigt, jag hade bara sandaler, jeans, en vanlig tunn tröja och min sklinnjacka på mig så jag höll på att frysa ihjäl redan efter den första timmen.
Vi orkade bara sitta kvar där i regnet och kylan i 2.5 h innan vi drog hem men vi slapp iallafall betala 130 kr för att stå där så det var ju bra det iallafall.
Idag blir det fest tillsamans med Bea och ida, jag har ingen som helst aning om vart vi ska vara och det har då inte dom heller så vi får se vart vi hamnar helt enkelt. det är då helt klart inte väder för att festa ute iallafall, tyvärr men jag vill helt
inte vara ute en sekund till i den här kylan. För någon dag sedan var det 33 plus grader och nu är det typ 8, det känns precis som att det är höst och det känns inte alls speciellt roligt. Jag som hoppades på att det fina vädret skulle hålla i sig en vecka till men tydligen inte.
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig framför en film och sova, kan tänka mig att jag inte ens hinner se 10 minuter av filmen innan jag somnat, är dödstrött.
Ha det bra allihopa!
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0