Sammanfattning av en härlig vecka

I veckan så har det hänt mycket, jag tror att det här har varit min mest händelserika vecka på hela sommarlovet faktiskt, tårar skratt, påhitt och mys, helt underbart!
från onsdag till fredag så var jag i sunderbyn och hälsade på älskade Lena m. barn, vi hittade på både det ena och det andra, Bowlade, hyrde en hel del filmer, drack, mös, hade tjejkväll med ansiktsmaskar och gick på stan, var ute och åt och pratade en hel del. Vi hade det riktigt mysigt och roligt.
Igår när jag kom hem så for jag direkt till stan, hämtade Linda med korv vagnen, packade ihop alla sakerna, sedan ringde Jennie och ville att jag skulle äta lunch tillsmans med Hon, David, Sandra, Wilma och Lovis. Så jag for direkt och åt med dom eftersom att jag ändå inte hunnnit äta nånting så var det väldigt gott med en räkmacka.
Efter vi ätit så far jag, linda, Jennie och lovis till mig och jag färgar håret på Jennie och sköter Lovis.
Senare på kvällen kring 8 så far jag och anton tillsmans med Johanna och fredde tilll trästocks i skeå och går runt där bland allt folk och sedan var kvällen slut. Den dagen var också väldigt lyckad, fast även väldigt stressig.
Idag så hade vi egentligen tänkt att stå på loppis men det blev inet av eftersom att vi inte orkade någon av oss så vi fortsatte sova ändå fram till att vi skullen in till stan och hätma våra öl kring 11.
Efter att vi hämtat ölen så ville Fredde och Anton se när dom körde skoter på vattnet i stan så då for jag och johanna hem till Elin där Johanna fixade håret och sedan for vi vidare till mig så att jag fick duscha och fixa mig också.
Nu sitter vi här och väntar på att fara, klockan 6 så ska vi fara till havsbadet för att äta grillat tillsmans med Ma & Pa, mfl.
Nu ska jag slänga in en liten sammanfattning av dagarna sedan ska vi fara.
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0