Sandra- Sur och tråkig!

Idag vaknade jag som vanligft tidigt för att skjutsa Linda till jobbet, gu vad jag längtar tills mamma och pappa kommer hem men nu har jag sammanlagt samlat ihop 400 spänn så det är ju bra iallafall sen så fick jag förskott på 250 kr av mamma och pappa när dom for också.
Förutom att ha skjutsat och hämtat Linda så har jag även hunnit vara förbi och hälsa på både min mormor och Lovis. Lovis satt vid matbordet när jag och Linda kom dit och sedan blev hon helt uppspelt och började springa runt och prata.
Hon härmade mig och ropade på hennes docka, haha så söt!
annars idag så har jag inte gjort mycket, det var rätt så fint väder under dagen men kring 6 så började det att regna som vanligt, vilket kändes väldigt tråkigt. Men jag har hört att det ska bli fint väder imorrn så får väl hoppas på det.
nu orkar jag inte sitta h'r nå mer men ni har iallafall fått veta litegrann om denna dag.
Jag är på dåligt humör och har bestämt mig för att bara ligga inne och tråka ikväll, orkar inte hitta på nånting.
Ha det bra iallafall.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0