Sista Juli

Var med Anton hela kvällen igår, det var tänkt att jag skulle bjuda han på någon öl och inträde till Kalles, vi for först till Havsbadet och skjutsade in Mamma och Pappa, pappa bjöd Anton på några öl och sedan for vi in till staden redo för utgång men när vi närmade oss Kalles så insåg vi att det var jävligt önödigt eftersom att det nästan inte var nå folk alls där inne så vi uteslutade det, dessutom så började både han och jag blir väldigt trötta så det kanske var lika bra de.
Jag har ingens om helst aning om hur han kan ha varit trött eftersom att han sovit bort nästan halva dagen medans jag steg upp halv 9 för att flitigt fara in till staden tsm med pappa och jobba.
Vi köpte lite gott, for hem till honom & såg film ist fram tills dess att mamma och pappa ville hem.
Imorse när jag vaknade av klockan så var jag otroligt trött eftersom att det blev en ganska sen kväll igår efter att jag
hämtat mina föräldrar, jag tvingade mig iallafall upp och for iväg tillsamans med Linda för att jobba.
Det är det enda jag har gjort idag, nu är jag hemma, pappa tjatar om att ha datorn så om jag ska fortsätta sitta så måste jag byta till den där uppe eftersom att pappa fortfarande inte skaffat en ny dator till mig. Jag tror inte jag ska fortsätta sitta
utan jag tror att jag far vidare till Anton, vilar och umgås med honom.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0