Tillbaka till Sunderbyn igen!

pratade nyss med Lena och Hanna så det blev bestämt att jag far tillbaka till dom igen på tisdag och det kommer bli riktigt trevligt. Annars i veckan så är det ganska fullt upp fram tills dess. Imorrn blir det fest tillsammansmed en massa vänner vilket definitift också kommer att bli riktigt trevligt. Sedan så har mormor bjudit oss på middag inne i stan på tisdag så jag ska äta tillsamans med dom och sedan ska jag börja köra, den här gpngen ensam in till Sunderbyn.
Linda hade så mycket Jobb så hon kunde inte, helt förståeligt.
Att dom ringde mig idag fick mig på väldigt mycke bättre humör och jag blev näst intill glad igen. Har inte ätit middag på tre dagar så jag tror att det är dax för mig att äta litegrann. Taco är ju trotsallt väldigt gott!
over and out.
S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0