världens bästa!

Idag har jag tagit det extremt lugnt. Jag har sovit ändå tills mamma ringde och väckte mig med hennes tjat, då var klockan kvart i 12 och som jag har sgat tidigare att om jag en gång vaknar så är det lika bra att stiga upp. Så jag steg upp och klädde på mig och tur var väl det för minuten efter så knackade det på dörren hos anton så jag väckte han och gick och öppnade, det var Rebecca och Linus som kom på besök och när jag var påväg ut till bilen för att fara hem så kom även antons mamma hem och med sig hade hon Antons andra syster Johanna och hans systerdotter Tuva.
Jag for hem iallafall och direkt jag gått ut från bilen så fick jag hjälpa mamma med att plocka ut lite saker ut husvagnen trots att jag sa att jag inte orkade. Jag hjälpte henne iallafall och sedan gick jag in och satte mig vid datorn, kollade arbetsförmedlingens hemsida och sedan ringde Johanna så jag pratade med henne ett bra tag innan jag insåg att det var dax att gå och duscha.
Skulle egentligen in till stan också men jag orkar verkligen inte, vi ska ju faktiskt och hälsa på min älsta syster Jennie idag så jag gör mig hällre klar inför det.
Annars har det inte hänt särskilt mycket idag och jag satt och funderade och kom på attd et har inte alls hänt något särskilt under hela sommarlovet jag har som bara gjort samma saker, varit med Anton, solat, festat examen, midsommar och i helgen, varit och målat hos farfar, och sedan har det inte hänt mycket mer.
Jag har inte varit särskilt mycket med mina kompisar vilket jag egentligen vill vara med det känns inte som att jag har haft någon ork till att hitta på något kul, inte förens igår kväll.
'Så jag hoppas verkligen att det händer något kul snart för jag har verkligen inte gjort nånting speciellt än så länge men det kommer väl förhoppningsvis!
jag slänger upp några bilder från igår när jag skötte Lovis och sedan ska jag börja göra mig klar.



det där vara alla.
Ha det bra alla söta!
PUSS.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0