Bra kväll!

Kvällen igår var riktigt bra, vi började hemma hos Jimmy och fixade sedan skjuts in till stan och hamnade i en av punktlägenheterna. Vi hann knappt dit så skulle alla vidare så alla började gå mot pentryt men jag och Carro gick en aning längre fram än dom övriga så vi var tvungen att stanna och vänta på sjukhusbron på fredde, Johanna, & Jimmy sedan fortsatte vi gå.
Väl där så började jag och Carro, nyktra som vi var med att slå till stort och köpte en kanna öl att dela på och efter en halvtimme ungefär så var den slut. Vi gick ner tillsamans med några till och dansade och hade riktigt roligt.
Vid stängningstid så inser vi att vi inte har fixat någon skjuts hem smarta som vi är så vi börjar långsamt att lunka.
kring 4 så kommer Angelica på en person som möjligtvis kan komma och hämta oss så hon ringer och han kommer.
Räddaren i nöden skulle jag säga för frågan är hur vi hade gjort annars?
halv 5 ungefär så var jag hemma hos Anton så vi myser på litegrann innan jag somnade för kvällen, då var klockan ungefär 6- halv 7. Jag hade extremt roligt igår, sådär roligt har jag int haft på länge inne på lilla pentryt men den här gången var det en strålande kväll!
Idag vaknade jag väldigt sent och var nästan alldeles för trött för att stiga upp till och med då. Klockan 3 så tyckte jag att det var dax att slå igång tvn och hålla mig vaken men minuter efter så somnar jag igen och sover ändå fram till att mamma och pappa kommer och hämtar mig kring halv 6.
Då for vi direkt till jesper och hämtade min bil, vi gick ju självklart in men Lovis var bara ledsen och grinig, det mesta var fel men jag fick mig en mysig kram iallafall.
När vi for hem därifrån så ringde Hanna och frågade om jag möjligtvis ville komma och hälsa på i veckan, dom bor i sunderbyn så det är inte precis varje dag man är förbi där. Jag kan väl tippa på att det var runt 2 år sedan sist, tyvärr.
Jag pratade med min lillasyster och sedan så blev det bestämt att vi far till Sunderbyn imorrn kring 12. Kommer bli trevligt :]
Ikväll ska jag spendera kvällen tillsamans med Bea så det är bara att ringa eller smsa om det är nånting.
Ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0