vinst eller förlust?

Sitter just nu med hårinpackning i håret och väntar på att klockan ska slå 6, Då ska jag och Linda börja fara till stan med fullpackad bil. Inatt har jag inte sovit en blund och det börjar kännas nu kan jag säga, jag orkade inte ens försöka sova eftersom att jag kom hem från anton efter ett och vi ska fara 5 timmar sedare. Med det menas att jag ändå var tvungen att vakna om 4 timmar. Det är inte ens någon idé att sova då man blir bara ännu tröttare. Nog för att jag säkert kommer att bli Gode så rastlös av att sitta där helt själv och sälja saker helst själv utan någon att prata med eller nånting.
 Linda gör samma sak fast på andra sidan stan, synd att vi inte kunde sälja tillsamans då hade allting blivit så mycket trevligare. Jag hoppas för guds skull att det är värt att stå idag iallafall annars blir jag då förbannad. Jag är inte vaken en hel natt för att inte käna nånting alls och dessutom gå minus 130 spänn! 
jag hoppas på de bästa så får vi se hur det går.
Nu ska jag gå och äta nånting.
Ha det bra allihopa!
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0