090629

Idag har det varit en väldigt stillsam dag med inte allt för het värme men ändå någolunda soligt. Dagen började med att jag vaknade kring 11, hade försovit mig eftersom att min väckarklocka inte ringde. Jag sprang upp, ropade på linda och väckte min älskling som fortfarande låg kvar och sov. När jag ropade på linda så sa hon lugnt att vi inte skulle vara på havsbadet förens 6 eftersom att det inte var soligt alls där.
Jag gick lugnt och la mig i sängen igen och sedan steg jag upp efter ett tag igen eftersom att det är rent ut sagt omöjligt för mig att somna om om jag redan vaknat och stigit upp.
Så jag gick upp och sattemig framför datorn och tog det lugnt ändå fram till att anton tyckte att det var dax att stiga upp, då var väl klockan 12 ungefär.
Vi stannade kvar hemma hos mig ett tag, såg klart en film och sedan for vi vidare till Anton och när vi kom dit så lyckades jag somna så jag sov från 1ungefär och ändå fram tills halv 5- kändes väldigt skönt!
Vi for till Havsbadet, åt och spelade boull (eller hur det stavas?) och sedan klockan 8 så for vi hem till Anton igen och nu ska vi se film. =)
Imorrn blir det Havsbadet och den här gången ska vi absolut vara iväg klockan 9 om jag så måste slita upp anton ur sängen! Dom säger att det ska vara väldigt fint och soligt imorrn, runt 30 grader varmt tror jag det var så då blir det att bättra på brännan hela dagen.
Nu ska jag göra älsk sällskap och sätta mig och se film med han, fast först tänkte jag bjuda på några bilder
som Linda tog under båtturen igår.



Det var väl som alla, nu ska jag som sagt gå.
Ha det bra alla barn!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0