090630

Jag har kommit fram till en sak, jag ahr inte varit såhär brun sen förra året när jag var i turkiet fast d¨å brände jag mig litegrann också eftersom att jag glömde ta på mig solskyddsfaktor sista dagen.
Nu har jag använt det precis varje dag och har inte bränt mig nånting. Jag är överlycklig!
Idag vaknade jag klockan 9 men orkade själv inte stiga upp eftersom att jag sov under dagen igår så jag var väl uppe till halv 4 eller nått sådant. Jag kände absolut inte för att väcka en sur och morron trött anton eller att sätta mig i en stekhet bastu-bil när jag själv höll på att dö av TRÖTTHET,
Jag sov vidare till 10 och sedan började vi att göra oss klara för att fara på havsbadet.
Anton hade ingen som helst mat hemma och vi höll på att svälta ihjäl så innan vi for till havsbadet så stannade vi upp vid kvartersbageriet och drack/åt en cola och en räkmacka var.
Klockan 12 for vi vidare till Havsbadet och solade , det blev dock inge bad för mig idag det blåste allt för kallt men jag bättrade på brännan som jag lovade mig själv iallafall så det är jag nöjd med.
Min lillasyster råkade ut för samma sak som jag gjorde förra året, hon brände sig och fick solexem+små blåser över hela ryggen. Jag tycker väldigt synd om henne måste jag säga eftersom att man inte kan sola det minsta när man har så men jag har tur som har botemedel för sådant. Men just nu ligger hon på Havsbadet och dör i husvagnen och jag orkar inte köra dit med det, tyvärr syster du får vänta tills imorrn!
Förutom att jag har varit förbi stan och käkat, varit på havsbadet och solat så har jag dessutom gått igenom staden också. Det avr ett bra tag sen så jag tyckte att det var dax nu när man fått lite pengar på kontot. Jag köpte hårfärg så jag kan bättra på min blonda look och anton köpte svart hårfärg så att han får bättra på sin svarta och det kan jag lova behövs. Han har bara sådär en halv meters utväxt! men int göre nå, jag älskar dig ändå darling. <3
Imorrn börjar dagen som vanligt på havsbadet och sedan på kvällen så har jag ingen som helst aning om vad som händer och sker, det får jag se helt enkelt.
Men nu hade jag tänkt fduscha av mig och sedan fara vidare till Anton och klippa han plus färga håret på både han och mig själv. Klippte av dryga 7 cm från mitt hår igår och det kändes kan jag lova. Jag kände att jag fick en liten tår i ögat men det var ett bra tag sen jag klippte mina tioppar och jag vet att om jag inte hade klippt av allt detta så skulle det ändå gå av varje gång jag kammade det och det var tiovigt ungefär så det var väl värt det antar jag..
well,well.. Nu ska jag som sagt duscha av mig och sedan fara, klockan springer ifrån mig känner jag.
ha det bra allihopa!
PUSS,S.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0