Älskade, efterlängtade Sommarlov!!:]

vad ska alla göra en dag som denna, ruggig, regnig och dimmig dag? Inte konstigt att man inte fått sågon som helst sommarkänsla än, jag kan inte riktigt fatta att det är sommarlov än men det kommer väl de med, så fort man fått lite bättre väder!
idag blir det nog bara att sitta inne med anton, mysa och se film om ingenting annat dyker upp men det tvivlar jag väl på.
Imorrn är det måndag och en dag närmare studiebidraget, jag längtar som i helvette eftersom att jag inte fått nått jobb och mina pengar redan är slut, bra början, NOOOOOOT.
I helgen blir det iallafall att stå på loppis, vi har fått en massa saker av både farfar och av Johanna och Mårten så nått ska vi väl alltid få sålt. Det tvivlar jag inte ens på eftersom att vi tjänade gode precis 200 spänn förra gången det var loppis och ändå så hade vi HELT FEL saker.
I veckan har jag inga som helst planer men det blir väl att hitta på nått jätte kul så fort det blir lite bättre väder. Jag vill fara till halvsbadet med husvagnen, bada, festa och leva loppan men så länge det är sånt här väder så blir det väl inget utav det men det återstår ju att se.Nu måste jag göra det som mamma tjatat om i några dagar nu, STÄDA. Hon säger att det ser ut som en soptipp men det gör det ju inte. Det är ju inte skräp utan mina underbara kläder som ligger utspritt på mitt golv ;> jag vet att jag inte har varit särskilt aktiv på nån dag och inte kommit med särskilt mycket men det är helt enkelt så att det inte har hänt nånting förens nu när det blev examen så jag kom med allt på en och samma gång istället. Jag lovar er att återkomma i veckan om det händer nått mer händelserikt.
nu ska jag som jag sa tidigare, gå och städa!
Ha det bra alla.
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0