Det där med hår och grejer!

Nu har jag verkligen jobbat och slitit med mitt förbannade hår och jag kan säga att jag är enormt less. Nog visste jag att det skulle bli svårt att få bort den röda färgen och alla röda pigment men absolut inte såhär svårt. Nååja, jag har iallafall hållt på att färga,färga,färga ända sen i torsdas och nu börjar det äntligen att ge sig. Jag har ju inte valt att gå till den lättaste färgen heller så jag får väl skylla mig själv antar jag. Kanske skulle jag ha börjat med att gå till ljusbrunt innan jag går direkt mot blondt? men är man en blondin så tänker man som en också.
Nu har jag iallafall jätte ljust orange ( ganska fin färg enligt mig iallafall) sedan så har jag jätte ljus blonda slingor i hela håret dessutom så kom jag på nånting roligt imorse så jag klippte luggen kort vilket jag blev nöjd med och det gjorde också färgen i luggen bättre, slingorna syntes mycket bättre.
Vi ska fara och fira min mormor nu men jag slänger in några nytagna bilder på mitt nya hår innan jag går.
Ha det bra allabarn!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0