En dag med 32+grader, solbänna, båttur och lyx!

Heela dagen idag har spenderats på Havsbadet tillsamans med familj och vänner. Det har varit riktigt trevligt och det har varit bännande hett hela dagen lång, jag vaknade kring 12 och sedan började jag packa ner vatten och kläder sen for jag och direkt jag kom in på stranden så höll jag på att dö av värme, ja det gick knappt att gå i sanden om man säger så. Vi stannade på stranden till 4 ungefär och sedan for vi vidare och handlade mat till imorrn när vi ska tillbaka på Havsbadet igen och när vi satt i bilen påv'g mot affären så ringde Lars och frågade om vi ville följa med och äta på resturant på havsbdet och sedan fara ut med båten tillsamans med Han och Ingela.
Pappa tackade ja så vi skyndade oss iväg och handla och när vi kom tillbaka så var dom redan framme vid resturanten så jag fick mig en gó matbit idag + en lång och väldigt härlig åktur med Lars otroligt snygga båt. I LOVE IT, helt underbart.
Dagen blev extremt lyckad och det var även dagen igår.
Igår kväll festade jag med Sofia, Anna mfl vilket också var oerhört skojj. Från början av kvällen så var vi hos Anna, kring 11 ringde vi efter en taxi som kom och hämtade oss och sedan for vi vidare till staden. Vi hade tänkt att gå in på 1906 men det gick inte så bra pga för hög ålder så det var bara att vända på klacken och gå vidare till Pentryt.
'Inne på pentryt så möttes vi av Tobias. Ante och Jens samt många fler goda vänner.
Jag och Jens delade på en öl i baren och sedan var festen i full gång. kring 3 gick jag och sofia och mötte upp Anna igen så vi gick tillsamans med några pojkar vidare till Big boy och käkade vilket var väl behövligt. jag höll på att svälta ihjäl rent ut sagt.
När jag ätit där så fixade jag skjuts hem och sedan kring 5 var jag innanför dörren hemma igen och då satte jag mig vid datorn och pratade med Anton ett tag innan jag gick och la mig. Resultat: Bra kväll!

Nu ska jag klä på mig nå kläder, har inte hunnit göra det eftersom att jag duschade precis innan jag satte mig vid datorn och orkade som vanligt inte slita mig. Anton har ringt så jag måste fara iväg och hämta han i Bergsviken hos Jimmy.
Bilder från idag kommer troligtvis in imorrn :]
Ha det bra allihopa!
PUSS, S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0