Examen :]

två dagar sen jag har uppdaterat nu, jag vet. Jag har haft så mycket att göra och saker som skulle fixas innan examen så det är inte sant. Nu när vi ändå har kommit in på ämnet examen så kan jag berätta vad jag gjorde.
Det började med att jag vaknade väldigt tidigt, halv 9 för att vara exakt. Då gick jag upp, duschade, valde kläder och åt frukost. Klockan 10 kom Sofias mamma och hämtade mig då for vi till strömbacka och jag fick kolla när Petter sprang ut tillsamans med hans föräldrar, jennie,jesper, Sandra, Sandra, Lovis och Wilma. Det var så roligt för när petter sprang ut så höll jag i Lovis och direkt hon såg petter så började hon peka på han och skrek " där,där" Så jag fick lämna över henne till Petter direkt han kom.
20 över 12 så gick vi till bilen igen och åkte vidare till Kalix, Vi fick köra som idioter för att komma i tid och när vi kom dit¨så hade vi endast nån minut till godo. klockan 2 när dom egentligen skulle springa ut så kom dete n massa andra program ist så vi fick stå och vänta i en halv timme ungefär innan dom sprang ut, det var iallafall värt det för det var så¨himla kul att se och jag är så himmla glad att jag följde med. Grattis Sofia!
Jag var väl hemma ungefär 6 och sedan for jag vidare till Patrik där alla mina kära vänner var. Jag började dricka och sedan åkte vi med Dennis vidare till staden. Festen började vid båthamnen men vi hann gå runt lite överallt innan jag ringde till Johan och vi gick dit. Där var det en massa folk som festade och vi hade verkligen jätte roligt!
Efter att vi varit hos Johan ett tag så hade dom tänkt gå ut så då var det bara att gå vidare igen, dom gick tillsamans med oss in till stan och sedan var dom med oss där ett tag också.
Så såg våran kväll ut ungefär och jag lovar att det var roligare än vad det låter, jag tycker att det var en kanonkväll!
ungefär 5 på morron var vi hemma hos mig, jag gjorde lite omelett och sedan gick vi och la oss och jag somnade ganska direkt kan jag lova. :]
Nu ska jag gå och tvätta bort håret från hårinpackningen men först slänger jag in några bilder från examen:)



.
Sofias Student =)




Jag, Ozzy och Anton =)
och det var alla.
Ha det bra!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0