Galen, rolig men ändå helt otrolig. Helt klart en midsommarhelg att minnas.

Midsommar blev riktigt kanon, och ja vi hade riktigt roligt faktiskt.
jag har ingen som helst aning om när vi somnade det enda jag vet ör att jag somnade VÄLDIGT snabbt.
Kring 6 på morronen vaknade jag och johanna av att det ringde på fredriks mobil så hon svarade och var inte allt för glad. När jag pratade med johanna efter teleonsamtalet så vaknade anton av att vi pratade och sedan även philip. Jag var så extremt törstig så jag gick upp och sökte efter nånting att dricka efter ett tag så hittade jag våran cola. Tyvärr så är inte cola det godaste att dricka när man är nyvaken och sliten så jag drack inte särskilt mycket och det släckte definitift inte min törst det minsta. Efter ett tag somnade vi om igen och vaknade kring 1 och då var det inte bara jag som var törstig. Phille haltade in i den andra stugan på sin onda fot och kom tillbaka med en kanna fläderblomssaft som han påstod var vatten. Alla drack ändå tills kannan var slut och sedan steg vi alla upp. Ute var det sol så jag satte mig på bron och solade ett väldigt litet tag och sedan gick vi in och letade mat. Dock så var nudlar och macaroner det enda vi hittade men det fick duga. jag fick endast i mig 3 tuggor och sedan började jag må illa.
Kring 3 for vi därifrån och vidare hemmåt, Alla vardera hem till sig.
Jag och anton var väldigt trötta efter gårdagen så jag somnade direkt jag kom hem utan att plocka ur väskan vilket jag fortfarande inte har.. Vi hade inga planer alls under dagen så jag fortsatte sova ändå fram tills klockan var halv 7 då kände jag att det var dax att fara vodare till anton igen.
Kring 8 for vi och hälsade på antons hela familj på Johanna och Mårtens stuga i stan och när vi precis kommit fram så ringde min syster, hon ville ha skjuts till skellefte.
Vi hade fortfarande inga planer så vad gör man inte för att fördröja tiden, vi skjutsade henne till skeå men hon han endast vara där i sådär 1/2 timma så skulle alla hem därifrån. Stackarn fick betala en hel del för att ta sig dit och sedan även ytterligare ett pris för att ta sig in och sedan ska alla hem när hon kommer. Ja så otur har man ibland, sånt är livet.
Dom fick självklart åka med oss tillbaka från skellefte också. När vi kom hem igen så somnade vi på direkten och så har min helg sett ut helt enkelt. Galen och rolig!
tänkte slänga upp några bilder tagna från midsommarafton.





sådärja, det var väl alla tror jag. =)
nu ska jag skynda mig tillbaka till anton igen, vi ska se film =)
Ha det bra allihopa!
PUSS,S.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0