Lovis 1 år!:)

Idag fyller lilla Lovis 1 år och jag hoppas att hon får världens bästa dag trots att hon är så liten.
Tiden har gått så fort jag kommer ihåg det som att det var igår när pappa berättade för mig att jag skulle bli faster, först blev jag  mest chockad sen blev jag glad och jag tror inte att jag har känt en sådan obeskrivlig glädje förut. Jag tror jag frågade pappa om det var sant  tre ggr innan jag trodde på han och sedan kom du till världen och då visste jag att jag är och kommer alltid vara faster till dig. Det är jag stolt över och jag är så stolt över hur du har utvecklas, hur fort du lärde dig krypa, gå och nu springer du nästan. Du är helt otrolig.

faster älskar dig idag, imorrn & föralltid.




dessa bilder tog jag idag, finns fler också men då får ni gå in på min pixbox och kolla.
SandraCarolinee.pixbox.se


Kommentarer
Sandra och Lovis

Vad fint Sandra! =)

Ni är välkommna hit i eftermiddag på fika, men tårtan bjuder hon på på lördag istället!

Det blir så mkt för henne om alla kommer på eftermiddagen idag, så då har vi spridit ut det över helgen också!

2009-06-04 @ 11:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0