Studentbal 2009.

Nu har jag precis kommit hem från två timamrs tittande på folk som gått balen och alla var otroligt jätte snygga!
glömde tyvärr min kamera hemma så jag kunde ju inte ta några kort vilket kändes väldigt tråkigt..
Annars idag har jag inte gjort nånting speciellt alls varit på skolan i tre timmar ungefär sedan for jag och bea hem till mig och såg film fram tills vi skulle fara in och kolla på alla snygga balfolk.
Just nu är jag TRÖTT&TRÖTT så jag hade inte tänkt att göra annat än att ta en mars glass och sedan lägga mig och se tv och göra lite skoljobb.
Imorrn blir det andra bullar, Då blir det städa ur skåpen från dom sista skolgrejerna och sedan händer det väl inte mkt annat? sista dagen vi är i skolan på tre månader iaf, JÄVLIGT SKÖNT!
nu ska jag som jag sa tidigare gå och lägga mig i sängen och göra lite skoljobb.
Ha det bra allabarn.
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0