@målare, igen!

Det blev inte så fint väder somjag trodde att det skullebli idag så idag hände som mest ingenting. varit hemma tillsamans med anton och sedan ringde min farfar kring 7 och frågade omjag kunde komma och måla hos han imorrn. Det går självklart jätte bra. Så imorrn blir det att stiga upp klockan sju för att börja så tidigt som möjligt, det var nämligen mer än vad jag trodde som skulle målas men int gör de nå. Jag börjar ju nästan bli van att agera målare, tredje året i rad nu=)
Imorrn är alltså dagen fullbokad fram till 2-3 ungefär och sedan får jag helt enkelt se vad som händer, jag hittar garanterat pånått skojj. Kanske ringer till min vän sofia och hör vad hon gör. Skulle verkligen vara jätte roligt att hitta på nånting tillsamans med henne.
Idag har jag hunnit fara med anton och handla på coop sedan har vi varit hos hans syster på hennes stuga och där kan jag lova att det kryllade av mygg, Dom jävlarna - dom hade man allt klarat sig utan..
Nu blev jag less på att sitta här vi ska sätta oss och se film nu för egentligen borde jag  sova. Kommer aldrig att orka upp imorrn, det är fan kört för min del..
Nu ska jag gå.
Ha det bra!
PUSS,S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0