*

Idag har jag sovit mkt under dagen uppebarligen så beror det nog på min huvudvärk men vem vet.
Imorse klockan 11 så var jag på plats på ungdomsmottagningen för en årskoll med mina P-piller, vi satt där och pratade om både de ena och det andra, Jag fick fylla i ett papper och sen var jag färdig och fick fara igen.
Nu eftersom att jag sovit sådär 4 timmar så ska jag och anton värma en färdig pizza i ugnen, självklart äta upp den och sedan ska vi fara hem till mig och hämta bilen. Imorrn börjar jag sent kring 11 tror jag bestämt att det var så jag tänkte ta bilen då så jag slipper sitta på skolan hela morronen. Jag hoppas verkligen att pappa är snäll ng och lånar ut den till mig.
Det känns inte som att jag skrivit nått vettigt på flera dagar nu men det kanske beror på att det inte hänt särskilt myckt och det har det fortfarande inte men jag kanske får ihop några rader om jag skriver lite om varje dag.
Fredag: spenderades med Anton, var hemma och tog det lugnt. Dagen efter skulle bli en tidig morgon så vi hade inte mkt annat val.
Lördag: Mycket solig, varm och härlig dag, Dock lite mulet kring 8 på morronen men det försvann och blev varmt och soligt. Jag fick min första färg för iår, mest i ansiktet och på axlarna men det duger absolut. Vi satt tillsamans med fredde och johanna på Loppis och tjänade lite pengar men att måste stiga upp kl 5 på morronen hade också sitt pris.
På kvällen såå festade jag, dock utan dricka eftersom att jag skulel fara och hämta pappa och mamma på havsbadet.
Söndag: SOV OCH SOV! jag var hemma med anton, vi for och såg filmen : änglar och demoner som alla snackar så mycket om. Jag tycker absolut att filmen var bra men inte så bra så att den är värd att prata om dag in dag ut. Men helt okey.
Måndag: Det är fortfarande sol så jag var enbart ute och solade och tog det lugnt. köpte en ben and jerrys och mös på hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0