*

Jag klarade av att stiga upp 10 minuter i 7 imorse, det trodde jag minsann inte eftersom att jag somnade kring halv 3.
Det var ett helvette men jag kan faktiskt erkänna att jag är glad att jag for eftersom att solen sken rakt mot mig hela tiden jag målade. Kring halv 12 ungefär så började det att åska och då menar jag inget ynka muller utan snarare blixtrar och dunder. Det var riktigt hemskt för mig som är åskrädd och jag kan berätta att jag inte kände mig särskilt trygg upp på en stege. Så jag gick in och tänkte stanna inne tills åskan upphör och nog var det tur att jag gick in alltid för först började det regna- spö i backen och sedan började det hagla stora ärtor typ så det blev inge mer måla för min del just idag.
Jag fick förskott i pengar, dock bara 200 kr men det räckte gott och väl till en middag och bensin till bilen. Jag blev nöjd!
imorrn
ska jag fortsätta igen, har endast  2.5 väggar kvar så det tar nog inte allt för lång tid sedan så ska jag lägga av dom pengarna till en helg biljett på Pdol.
Förutom att måla så har jag då som sagt ätit middag, gjorde det i stan och sedan när jag ändå var i stan så hämtade jag min tunika hos mia och sedan for jag och anton hos mormor och hälsade på. Hon städade husvagnen när vi kom så jag fick en kartong med kaffe koppar, eller det lär väl snarare bli the koppar för min del, underlägg till koppar/glas och och vanliga tallriks underlägg. Kan vara riktigt bra att ha till sen när man flyttar hem ifrån. Det tackar jag för!:]
Hos mormor satt vi och fikade, anton blev utskälld av mormors hund Ronja för att han inte kastade boll med henne så han fick sitta ett bra tag med det. Förutom det så fikade vi och pratade. Riktigt trevligt var det faktiskt.
Nu hoppas jag bara på att det är lika fint väder imorrn så jag kan måla och vara ute. Jag fick ju faktiskt en gnutta färg i ansiktet och jag hade inte tackat nej till lite mer färg :)
Nu ska jag och Anton fara vidare till han, ska försöka göra en tidigare kväll idag, men jag får se hur det går.
Ha det bra allihopa!
PUSS,S.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0