are we getting closer, or are we just getting more lost?

Nu hr jag precis kommit hem från en kort promenad tillsamans med min syster, Det var mycket härligt och med oss hade vi Therese hund ozzy också. trevligt,trevligt!
det här har varit min andra lugna helg och fyllechaffat har jag också fått. Igår tjänade jag 300 kronor för att skjutsa hem två killar från norsö till långnäs. Jag skulle ändå hämta pappa i stan så jag fick bensin av han så jag kunde hämta dom sedan så skulle jag till Anton i sjulnäs så det blev ingen större omväg att skjutsa dom till långnäs om man säger så, lätt värt det. Jag hade bestämt mig för att vara nykter fram till examen och jag tror bestämt att det var en bra idé eftersom att det blivit ganska många helger i rad under den sista tiden. I helgen har jag som sagt tagit det lugnt och det ahr varit jävligt skönt. Dessutom så har jag varit med Anton, varit förbi hos Lovis på kalas och sett film och enbart myst. Och vi börjar med stora steg närma oss vårat älskade efterlängtade och välkända sommarlov.
Nu är det endast 4 dagars slit kvar sedan är jag fri i sådär 3 månader framåt men det betyder också att jag kommer vara utan pengar i 3 månader framåt. Tur är iallafall att vi ska stå på loppis på lördag. Då kanske man tjänar lite pengar, förhoppnngsvis.
Idag hade jag tänkt skriva klart min barnbok och kolla igenom lite av mitt sista skoljobb så att jag kan lämna in det i veckan sedan ska jag bara softa fram till slutet :)
Nu ska jag kolla litegrann på arbetsförmedlingen och sedan göra nå gott te.
Ha det bra alla söta!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0