06.00 & Lov?

vilken pest det var att stiga upp klockan 6 imorse alltså. Jag trodde att det var ett jävla skämt men sedan kom jag på att jag faktiskt har Körlektion 7.05 på roberts så det var bara att slita sig upp ur sängen, kändes inte särskilt lockande när världens mysigaste pojkvän ligger kvar i sängen och snusar. Ibland är det faktiskt ett måste så ajg började att ta på mig alla kläder, fixade till håret och gick in i köket för att klämma i mig en macka. Kändes inte världens roligaste. Var inte sugen alls med andra ord men eftersom att jag inte ville köra bil på tom mage så åt jag en macka ändå.
Körlektionen gick bra, en timme går verkligen fort alltså. Fortare än vad man tror så jag han även plugga lite repetitions fas i 1.5 h innan min hämtning stog utanför. Jag ska absolut gå tillbaka till sängen och sova ett tag till snart eftersom att jag är trött och fryser som en gnu.. eller nånting. Jag är iallafall inte taggad på att sitta uppe när ögonlocken nästan vill falla igen. Och det gör de inte bättre av att ha en pojkvän som ligger och sover i sängen bredvid. nej jag tror faktiskt att ajg går och lägger mig redan nu.
Vi hörs!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0