ändrade planer

Det blev ingen fest ikväll för mig och anton. Det blev- precis som jag förstog för ont om tid att fixa allting så det blir av imorrn istället. Det blir nog bra kan jag tänka mig och vi har allting fixat och klart nu dessutom bara ingenting skiter sig som de gjorde för idag men det får vi verkligen hoppas att det inte gör. Snart ska vi fara tillsamans med Fredde och Johanna till Patrik. Jag har ingen aning om vad vi ska göra där, men det är alltid roligt med lite sällskap.
Förövrigt så är jag väldigt sliten och trött idag, har ingen aning om vad det kan bero på eftersom att jag har fått sömn så att det räcker under natten till idag, det blir utan tvekan en tidig kväll ikväll :)
nu ska vi slå på en film och lägga oss och kolla lite=)
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0