Dagens bästa!

jag fattar inte varför det är så svårt för nedel att hålla sig tillsanningen. Hellre en sanning än en lögn skulle jag säga och det lovar jag att jag inte är ensam om att tycka.. han försvarade inte dig, då vet du!

Idag har vi haft vikarie, jag och bea kom försent och hon sa " bara så ni vet så har jag koll på allt, jag skriver upp vare sig ni är 3 minuter sen eller om ni är 5 minuter sen."
Bea blev sur och kollade på henne och sa " synd att du inte tar frånvaro från vissa under morronen isf för då vet jag en som skulle få hög frånvaro."
sedan gick vikarien upp till datasalen och bea utbrast " seg stjärt".
hon fick till svar "woosh" av en tjej i våran klass då blev hon ännu surare och gick upp till datasalen hon också och sa till mig vad som hade sagts där nere och det värsta är att jag bara skrattade;)
så har våran lektion sett ut och jag har inte fått ett skit gjort. Bea sitter och kokar bredvid mig men hon jobbar flytigt på med det hon ska ha gjort innan lektionen är slut.
Är det bara jag som inte gör vad jag ska på lektionerna? typ.

hopplös som jag är.
nu ska jag sluta skriva, jag återkommer senare. Jag hör våran vikarie komma och jag är inte sugen på en till utskällning.
PUSS

såhär bra pluggar hon på!;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0