deleted

jag kom på mig själv att ha gjort en väldigt dum sak när jag och anton gjorde slut. Vi började bråka där ett tag i början och jag raderade precis ALLA kort vilket jag ångrar så enormt just nu. Genom att ha raderat alla bilder så har jag också förstört endel av minnerna vilket jag inte alls ville. Min mamma sa till mig att inte radera bilderna för att dom kan vara roliga att ha kvar i och med att vi faktiskt hade ett förhållande på två år. Jag lyssnade givetvis inte utan tog bort precis ALLA bilder jag hade på datorn och nu sitter jag här och desperat söker efter någon som kan ha kvar nån bild från den tiden och visst, det fanns kvar några stycken. Inte alls många om man jämnför med alla som har funnits men iaf en del och jag minns vartenda ett av dom. Tänk vad roligt om alla bilderna funnits kvar vilket gott skratt man skulle ha fått sig men så långt tänker ju aldrig jag. Jag kände mig bara sårad och irriterad när jag kollade på dom efter vi gjorde slut och det är ju förstås förstående. Men jag ångrar verkligen att ajg inte sprade bilderna, verkligen,verkligen!
det här är dom jag har kvar.


Familjemiddag hos mig tillsammans med respektive:) 07.

Sara smögtog ett kort på mig, anton och André när vi satt och pratade i
oasen på sjulnässkolan. 06 möjligtvis :)


anton satt tillsmans med Jonte, mig och några till i ett

anton hemma hos mig,  början av 06 :)

examen 2007- veckan innan hade jag och anton 1 år :)

det här var dom enda bilderna jag har kvar på oss från dom två tidigare år vi var tillsmans. Känns inte särskilt roligt. Men man lär sig av sina misstag antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0