maybe i was wrong for tryin to pick a fight i know that i´ve got issues but you're pretty messed up too.

Hej Gullungar!
Har just frächat upp mig inför dagen med nya kläder och smink. Snart ska ajg in till stan och kolla lite, ge johannas mamma pengarna jag lånat och lämna tillbaka ett par leggins som tappat färg och blivit helt matta och tråkiga. Idag har jag fått både jeansen och tröjan jag har på mig av Antons syster Johanna, Skit snygga. Tack för det :):)
Dagen ser oplanerad ut, har ingen som helst aning om vad jag ska göra faktiskt. Kanske sätter mig framför samhällsboken och pluggar lite, det behövs. Tänkte även gå förbi Roberts och plugga lite repetitionsfas, känner mig faktiskt rätt taggad. Jag hade gärna haft körkort imorrn om det hade gått men tyvärr är det inet så enkelt, riktigt.
Jag vet inte riktigt hur det blir med johanna, Fredrik är fortfarande borta i arjeplog och kmr inte hem förens ikväll kring 9.
Så jag vet inte hur vi skulle göra om vi skulle hitta på nånting sen? eller inte? får väl se, hon skulle iallafall ringa efter hon käkat åde.
För tillfället sitter jag hos anton, lyssnar på när hans syskon leker med Tuva sen så sitter jag bara här, tråkar och skriver blogg. Har inte så mkt att att göra. Känner mig inte heller sugen på att prata med Anton och vara social med han heller eftersom att han är så förbannat "trevlig".. Eller så inte!
Hoppas mamma kommer snart så vi kan fara för jag blir verkligen galen av det här.
nu ska jag ta mig en matbit och sen förhoppningsvis fara.
Ha det bra.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0