Halkbana

nu har jag även halkbanan bortstökad och den var precis som jag trodde rolig men även lite obehaglig vid vissa tillfällen fast i helhet helt okej. Den gick iallafall bra och jag var absolut inte lika stressad som på manövertestet. Långt ifrån, jag kände redan från början att det skulle bli jätte kul, vilket jag hade rätt i.
Idag ska jag plugga också, jag hoppas att jag inte ska behöva sitta alltför länge så jag kan itta på nånting också för det vill jag. Fint väder även idag och jag har övningskört tillsamans med rolle halv 2. Idag körde vi motorväg vilket var kulkul och jag fick göra det jag är bäst på ATT KÖRA FORT. Brukar ofta köra lite fortare än vad man får, så fort jag får chansen ;p
Det gick mkt bra så nu behöver jag inte tänka mer på det och jag är ännu närmare mitt körkort. JIPPPI!
Ikväll ska anton komma och sova hos mig och vi ska enbart ta det lugnt och mysa.
Nu ska jag ringa och prata med johanna.-
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0