If you have a bad day..

jag vet att detta är andra inlägget idag men ajg har så otroligt tråkigt just nu så jag har helt enkelt inget bättre för mig. Jag fick just ett sms av en viss mr som frågade om jag ville komma och kolla film med han och hans kompis vilket jag inte ville. Nog för att det inte ahde spelat så stor roll om jag hade velat det eller inte eftersom att jag är på väldigt dåligt humör och det har jag förstås också en andlening till att vara för jag blir ju absolut aldrig sur utan andlening (a) beror väl på hur man ser de..
pappa totalt förbjöd mig att fara och kolla hockey i Lule idag och det gjorde mig väldigt irriterad. Hans citat var" man sitter inte i en kall ishall i flera timmar om man har haft feber"
kanske han har en poäng i de? det kanske man inte gör, eller?
för mig kändes det rätt iallafall, vill jag se hockey så gör jag det. that's it- det tyckte inte han så det blev inte så helt enkelt .
just nu ser jag han som en glädjedödare eftersom att det var planerat att ja skulle på hockey idag, dom absolut enda planerna jag hade för dagen dessutom.

imorrn ska jag på roberts och lyssna påd en såkallade "riskettan" vilket kommer bli rätt så jobbigt kan jag tänka mig. det kostar 600 kronor för att man ska få äran att sitta och lyssna när dom pratar i 3.5 h- inget man valt precis men det är ändå ett måste. dom kan då verkligen suga ur en pengar om dom så vill..
 Vi ska sitta där och lyssna från 8 till halv 12 och jag kan absolut tänka mig att ajg kommer bli less och uttråkad.
annars är det skola som vanligt, jag slutar 4 som alla andra tisdagar men nu har jag slutat med mitt tråkiga motion till musik och ska börja Historia A. Det står tydligen på mitt schema vars lektionen ska hållas såg jag nu men det står bara en massa siffror vilket inte säger mig särskilt mkt ;p får helt enkelt fråga någon och sedan FÖRSÖKA hitta.. får väl se hur det går, yesyes!
nu kommer anton till mig och jag ska sätta mig för atg försöka plugga lite.
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0