manövertest

jahapp, då var manövertestet bortgjort och jag kan erkänna att jag var förbannat nervös. Visst, jag är säkert den enda som är det inför saker som man nästan inte kan misslyckas på men jag avr faktiskt riktigt nervös, det märktes också kan jag lova. Jag vart väl inte sådär jätte nöjd med testet men jag blev iaf godkänd så det får duga.
Imorrn har jag halkbana tillsamans med samma folk och jag hoppas verkligen att jag inte är lika nervös då men det tror jag inte. Halkbana har jag hört mest är rolig vilket jag kan tänka mig så ajg får helt enkelt se hur det går. Ska nog gå bra, bara man vill!:)

idag kommer ett nytt avsnitt av andra avenyn ut som jag och anton ska se. Annars händer det inte mkt annat inför idag, tänkte sätta mig framför historia boken och plugga, måste göra provet på måndag eller fredag istället eftersom att jag missade det idag när jag hade kärlektion + manövertest.
nu ska jag gå och hänga tvätten sen käka.
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0