Sallad, på riktigt!

Hej Godingar!
andra inlägget jag skriver idag men det är bara för att ajg har så otroligt tråkigt. Ja det är faktiskt så.
Jag har precis blivit hämtad från elin och egentligen så hade jag velat stanna längre men jag antar att man inte alltid får som man vill när man har föräldrar som ska upp tidigt dagen efter. Idag känner jag mig väldigt sliten och trött så jag tror att jag ska slänga upp en film sen lägga mig i sängen och kolla ett tag. Men det finns många problem för jag känner mig rastlös och sugen på godis samtidigt så då kan jag inte ligga still. Stackars mig alltså.. nej inte alls!
jag är iallafall mkt glad över att ajg fått igång min älskade digitalkamera som varit död över helgen- jag antar att den inte var sugen på att fota en massa linslusar men några minnen måste man väl få ha, eller?
Det roligaste som finns är ju att ta kort på fyllisar på fester och sånna fanns det gått om på johans 20 årsfest och jag var en av dom antar jag ;)  ojoj vad man kan få sig ett gott skratt efteråt alltså.
Grasiöst eller så inte..
Jag tror faktiskt att jag skrattade ihjäl mig igår för jag skrattar än. Phille med sina uttryck.. "på riktigt, vi hööörs!" " du är ju sallad på riktigt alltså"
så lejd du är. Nog för att det inte låter kul alls, det tkr inte jag heller men bara ni får höra han säga det själv så förstår ni mig, jag må ha dålig humör men det där var kul PÅ RIKTIGT. ;)
nu kommer anton hit så jag ska börja avrunda.
PUSS. GODNATT

Bästvän, jag älskar dig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0