@school

skola, skola , skola. Hela livet går ju åt till de.
Just nu sitter jag i datasalen och ska skriva ut ett arbete jag gjort om allergier. Jag måste säga att det var det lättaste och minst jobbiga arbete jag gjort, det tog endast två lektionstimmar.nu ligger jag i,  Inte illa!
Idag är det äntligen fredag igen, jag satt uppe och pluggade till halv 12 igår för att ta ut fakta till tankekortor angående Hirtoria A. Massor jobbigt var det och huvudvärk fick jag också..
För min del så blir det plugg hela helgen lång tills jag kan det här förbannade provet, lär nog ta ett tag.
det är så himla mkt fakta som ska läsas igenom och jag har ingen som helst aning hur jag ska kunna allt det till på tisdag. jag gör så gott jag kan, mer än så kan jag inte göra. På söndag ska jag bara plugga fram till att jag ska fara och vara med bea, ska sova där och vi ska göra gó´mat och mysa på! kommer bli så kul så..

man kan inte ungå att vara glad nu när solen har börjat skina, det blivit mkt varmare och
Snön har börjat smälta mer och mer. Snart är vi framme till våren & den älskade sommaren igen.
Johanna 18 (1 april)
Pappa 51 (6 april)
Bea 18 (30 april)
& självaste Jag 19. (17 maj)

sedan är det så gott som sommar igen och jag längtar så jävulskt ;] hoppas inte sommaren får lika lite sol, som förra året bara då går jag under. jag vill ha SOOOOOOOL annars lämnar jag Sverige med stolthet igen och återvänder till turkiet.
nog med skitsnack, min lektion börjar om nu så jag ska gå ner till klassrummet igen och jobba vidare.
Ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0