Soft

bra helg i helgen, riktigt lyckad.
fint väder och helt kanon.
Idag är det också rätt så fint väder dock inte lika varmt men det duger ändå:)
efter skolan idag ska jag direkt hem och plugga och sedan efter maten ska jag bege mig hem till bea. Blev ingenting igår för att jag var allmänt glömsk och glömde bort allting, duktigt,duktigt!
jag tycker det har varit förvånansvärt skönt med en lugn och stilla helg, brukar inte känna så men det var riktigt skönt faktiskt,. kan ha nånting med att jag faktiskt festade förra helgen. Helgen framöver ser också lugn ut, jag planerar att ha en hemma helg tillsmans med anton och nån kompis? bara se tv och mysa..
SKÖNT!
Imorrn är det Tisdag, vilket betyder prov för min del. Det ser jag INTE framemot och jag är väääääääldigt otaggad. Får se hur det går. möjligtvis ett misslyckande? nej, snälla! jag hoppas att det går bra.
imorse var jag tröttare än vanligt, snoozade på från halv 7 till 7, orkade inte alls stiga upp. halv 8 var det dax att bege sig till skolan och min frukost fick jag ta i bilen. inge mer sånt tack.
just nu ahr jag svenska och sitter uppe i datasalen med Bea, jag sitter coh skriver blogg medans alla andrra jobbar som vanligt, slö som jag är. Nej nu är det dax att lägga manken till och jobba lite, det är inte speciellt rättvist om dom ska få göra allt jobb, eller? Inte precis.
ha det bra!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0